week 2 dag 3 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van anies - WaarBenJij.nu week 2 dag 3 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van anies - WaarBenJij.nu

week 2 dag 3

Door: anies

17 November 2011 | Nederland, Amsterdam

Vanmorgen hebben we een gesprek gehad met een orthopedagoog om adviezen te krijgen over dingen waar wij in het dagelijks leven tegenaan lopen. Dit was een zeer vruchtbaar gesprek.

Anies heeft super meegedaan met de therapie en ook met het zwemmen.Vind het moeilijk om precies aan te geven wat de vorderingen zijn (soms is dit pas later meetbaar). Anies geeft zelf aan dat hij beter zijn handen kan gebruiken en vooral zijn rechter. Omdat Anies bijna alles met links doet wordt zijn rechterhand minder getraind en hier is veel aandacht voor beide handen geweest.

Sowieso is dit een zeer positieve ervaring en er zijn een aantal dingen die wij zeker in NL willen voortzetten. Wat het uiteindelijk zal opbrengen, zal de tijd ons leren....

Morgen het afrondende gesprek

Ben enorm benieuwd naar de foto's die door het CDTC zijn gemaakt.....
Krijg al een brok in mijn keel bij het idee dat ik deze fantastische plek met al deze lieve mensen zal moeten verlaten....
gelukkig heeft Anies nog 2 therapiedagen om te genieten

• 17 November 2011 - 06:44

Karin:

poe he Tes, tja zo'n prachtige vakantie duurt altijd veeeeeel te kort. Ik hoop zo voor jullie dat deze therapie op een of ander manier in Nederland ook doorgezet kan worden (zijn handen en mond trainen etc) en dat het ook uiteindelijk resultaat heeft waar hij baat bij heeft. Spreek jullie snel en ben natuurlijk ook heel benieuwd naar alle foto's! xxx

• 17 November 2011 - 14:49

St.Dolfijnth.Damian:

Mooi om te lezen dat Anies zelf verschil ervaart! Dat is toch een mooie bevestiging! In het eindrapport kunnen jullie ook lezen hoe de therapeut de vorderingen ziet en dat is vaak een eyeopener voor jezelf. Je ziet de dingen langzaam gebeuren.... maar nog lange tijd kan er vooruitgang komen. Wij zien dat zelf ook zeer zeker!

Jammer dat jullie al eerder afscheid moeten nemen en ik weet hoe moeilijk afscheid nemen daar is, bah! Fijn dat Anies morgen nog een dag mag...maar dan zit het er ook echt voor hem op!
    gaat snel!!! En hele goede reis terug gewenst en vooral goede plekkern!!!
    We hopen jullkie snel te spreken1
    hartelijke groeten,
    Marc & Anita
    Stichting Dolfijntherapie Damian

• 01 December 2011 - 14:54

Hajni:

Wat leuk Anies! Duidelijk heb je echt genoten van die ervaring! Leuke fotos ook!