week 2 dag 5 (de allerlaatste..) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van anies - WaarBenJij.nu week 2 dag 5 (de allerlaatste..) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van anies - WaarBenJij.nu

week 2 dag 5 (de allerlaatste..)

Door: anies

19 November 2011 | Nederland, Amsterdam

In de therapieruimte is wederom gewerkt aan de handfunctie, de mondmotoriek en versterkende oefeningen van de rug.

Vandaag weer op blote voeten naar het dock gelopen. In het water heeft Anies met de ring, de bal en voeten gewerkt en natuurlijk veel met Papito gezwommen (handen trainen). Als afsluiter mocht hij 2 keer op het surfboard, helemaal super!

Het afscheid viel zwaar maar er was weinig tijd om hierover na te denken. De koffers moesten gepakt worden en hup naar het vliegveld.

Van het CDTC hebben we een cd gekregen met supermooie foto's om lang na te genieten, hetgeen we zeker zullen doen.

Met hele warme gevoelens denken wij aan deze fantastische tijd op curacao.

• 19 November 2011 - 19:34

St.Dolfijnth.Damian:

Welkom thuis allemaal!
    Alleen snappen we goed dat voor jullie thuis zijn ook verdrietig voelt!
    Het is ook zo naar om daar afscheid te moeten nemen.... als ik aan ons afscheid denk heb ik meteen weer een brok in me keel!
    Wat enorm fijn om te lezen dat er nu al resultaat te zien is!!! Geweldig!
    Geniet na met elkaar van de mooie tijd en pak in moeilijke dagen het fotoboek erbij. Curacao en vooral de dolfijnen zullen voor altijd een enorm bijzonder plekje in jullie hart hebben!
    Hartelijke groeten en hopelijk tot gauw
    Marc & Anita
    Stichting Dolfijntherapie Damian