dag 1 - Reisverslag uit Nieuw-Vennep, Nederland van anies - WaarBenJij.nu dag 1 - Reisverslag uit Nieuw-Vennep, Nederland van anies - WaarBenJij.nu

dag 1

Door: anies

09 November 2011 | Nederland, Nieuw-Vennep

en toen was er internet....

wauw, wat een fantastische dag hebben we gisteren gehad!

Anies heeft fysiotherapeut Matthias toegewezen gekregen en daarmee hebben we een uitvoerig intake-gesprek gehad en zijn er therapiedoelen opgesteld.

Het eerste doel is spraakverbetering en als tweede hadden we innerlijke rust. Anies wil net zo zijn als een ander kind, maar helaas laat zijn lichaam hem in de steek.

Aan Anies hebben we gevraagd of hij een doel heeft en hij gaf aan dat hij zijn handfunctie wil verbeteren. Super natuurlijk dat hij ook mee denkt en mee kan beslissen!!

• 09 November 2011 - 16:55

St.Dolfijnth.Damian:

Gelukkig internet is geregeld! Leuk om jullie te kunnen volgen!
    Idd heel mooi dat Anies aan geeft wat hij zelf graag wil leren, maar ook bijzonder! Hoe vind Anies de dolfijnen en welke therapiedolfijn heeft hij?
    Hopelijk kan Anies genieten en julllie natuurlijk ook!
    Doe iedereen op het CDTC de hartelijke groeten van ons!