dag 4 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van anies - WaarBenJij.nu dag 4 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van anies - WaarBenJij.nu

dag 4

Door: anies

11 November 2011 | Nederland, Amsterdam

Oh, wat zijn wij dankbaar dat wij hier kunnen zijn (mede dankzij stichting dolfijntherapie Damian)

Vanmorgen heeft Anies een gezichtsmassage gehad ter verbetering van de mondmotoriek en morgen krijgen wij hierover meer uitleg (in Duitsland worden andere methoden gebruikt dan bij ons, erg interessant..). Verder krijgen we uitleg over een methode om Anies wat rust bij te brengen, omdat hij van nature erg onrustig is.

In het water begon Anies met Papito en Li-Na samen te zwemmen. Een voor Anies zeer moeiijke oefening om met beide handen de dolfijnen vast te houden. In het begin was Anies een beetje afgeleid (Papito ook omdat hij Li-na erg lief vindt en er soms naartoe ging zwemmen- ook aan het puberen)maar op het einde toen hij rustiger was kon je heel duidelijk zien hoe mooi Anies de opdrachten kon uitvoeren.

Het was weer een fantastische dag

• 11 November 2011 - 14:30

Jessica:

Wat een geweldige reis! Geniet ervan en zet hem op Anies ;-)) liefs Jessica

• 12 November 2011 - 09:29

Nico:

De site gevonden. Ondanks de moeilijke logistiek dan toch allemaal aangekomen. Brede therapetische aanpak. Klinkt goed, ook handige tips om thuis mee te oefenen. Geniet ook van de rustige dagen.

Nico en fam