familyswim - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van anies - WaarBenJij.nu familyswim - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van anies - WaarBenJij.nu

familyswim

Door: anies

12 November 2011 | Nederland, Amsterdam

vanmiddag de familyswim gehad

Héél erg bijzonder om te ervaren wat Anies de afgelopen week heeft ervaren

Omdat Papito verliefd is op Li-Na mochten we met hen beiden zwemmen.

Wat een bijzonder gevoel om met een dolfijn te zwemmen en hem aan te raken en te zien hoe ontzettend lief de dolfijn is.

Een kus op het einde van Papito heeft deze dag wederom tot een ongelooflijk mooie dag gemaakt

Straks lekker ons bedje in....en dromen over Papito

• 13 November 2011 - 10:49

Gretha:

Super zeg! Leuk om mee te lezen, maar vooral dat het zo effectief en leerzaam is.

• 15 November 2011 - 18:46

Agnes En De Mannen:

Deze ervaring zal je nooit weer vergeten!
    Heel fijn dat jullie ook hebben mogen beleven hoe het is om met de dolfijnen te zwemmen. Ehhh, mijn mannen zijn nu wel jaloers!