week 2 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van anies - WaarBenJij.nu week 2 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van anies - WaarBenJij.nu

week 2

Door: anies

15 November 2011 | Nederland, Amsterdam

lekker rustig weekeinde gehad, met helaas gisteren de hele dag regen

Heb al aantal keren geprobeerd foto's toe te voegen maar dat is door de trage verbinding helaas nog niet gelukt.

Vandaag was het weer dockdag.
Marwan en Nora mochten mee in de therapieruimte en erna mee"helpen" op het dock. Je kon zien dat Anies hierdoor onrustiger was dan anders.
Omdat Anies later op het dock verscheen (omdat hij er lopend heenging op blote voeten) ging Papito ergens anders zwemmen. Na een paar minuutjes kon er dan toch begonnen worden (grappig hoor om te zien hoe slim hij is..haha)

Anies heeft goed meegewerkt, maar ik vond hem na de therapie erg onrustig.

• 15 November 2011 - 08:52

Willemijn:

Het kan ook zijn dat hij onrustig is omdat er veel gebeurd bij hem. Ik kan me voorstellen dat er veel emotie loskomt door het zwemmen met Papito en dat dat intern verwerkt moet worden.

Geniet van de laatste dagen en neem mooie ervaringen mee naar huis!

• 15 November 2011 - 18:42

Agnes En De Mannen:

Hi Tessa,

Geweldig dat jullie er zijn! Helaas kwam ik er vandaag via Marijn achter dat jullie een blog bij houden. Maar goed om te lezen dat het jullie allen naar de zin gaat en dat ook Marwan en Nora er zo bij betrokken worden zoals ik nu lees in de dock. Het gaat jullie goed en als jullie terug zijn spreken we snel af om al die mooie foto's te zien die we nu nog te goed hebben.
    Tot gauw.
    Liefs en groeten van Agnes en de mannen